Mark 5:29

Mark 5:29 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]133
Καὶ εὐθὲως ἐξηράνθη ἡ πηγὴ τοῦ αἵματος αὐτῆς· καὶ ἔγνω τῷ σώματι ὅτι ἴαται ἀπὸ τῆς μάστιγος.

MSS: A, E, F (f85vc2), G, M (f101vc1), S (f89rc2), Y, Ω (p188c1), 1, 8 (f80rc2), 9 (f97v), 22 (f76v), 438 (f155r-v), 439, 652 (f118v), 700 (f104r), 1582 (f96v)

Mark 5:29 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q76f5rc3
Και ευθυς εξηρανθη η πηγη του αιματος αυτης και εγνω τω σωματι οτι ϊαται απο της μαστιγος

MSS: א, L (f82r-v), Δ (f151), 892 (f129r), ℓ339 (f73vc2)

Mark 5:29 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]9rc1
Και ευθεως εξηρανθη η πηγη του αιματος αυτης· και εγνω τω σωματι οτι ϊαται απο της μαστιγος·

Mark 5:29 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)]27bc2
Και ευθυς εξηρανθη η πηγη του αιματος αυτης και εγνω τω σωματι οτι ε·ϊαται απο της μαστειγος

Mark 5:29 [Codex Ephraemi Syri Rescriptus (C04) (5th century)]62
και ευθυς εξηρανθη η πηγη του αιματος αυτης και εγνω τω σωματι οτι ιαται απο μαστιγος·

Mark 5:29 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]300v|581
Και ευθεως εξηρανθη· η πηγη του αιματος αυτης· και εγνω τω σωματι οτι ειαται απο της μαστιγος

Critical Apparatus :

(1) ευθεως : A, D, E, F, G, K, M, S, W, Y, Ω, 1, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 652, 700, 1582, ℓ1086, Majority
(2) ευθυς : א, B, C, L, Δ, 7, 33, 892, ℓ339

(3) πηγη : א, A, C, E, F, G, K, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 1582, ℓ339, ℓ1086, Majority
(4) πληγη : 13

(5) τω σωματι : א, A, C, E, F, G, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 1582, ℓ339, ℓ1086, Majority
(6) το σωματι : K

(7) ιαται : א, A, C, E, F, G, L, M, S, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 1582, ℓ339, ℓ1086, Majority
(8) ειαται : B, D
(9) ιατε : K
(10) ειαθη : W

(11) της μαστιγος : א, A, D, E, F, G, K, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 1582, ℓ339, Majority
(12) της μαστειγος : B
(13) της μαστηγος : ℓ1086
(14) OMIT της : C

 

 

A Textual Commentary On Mark 5:29

 

 

 

 

 

This entry was posted in 02. Κατὰ Μᾶρκον. Bookmark the permalink.

Comments are closed.