Mark 6:45

Mark 6:45 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]140
Καὶ εὐθὲως ἠνάγκασε τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον, καὶ προάγειν εἰς τὸ πέραν πρὸς Βηθσαϊδάν, ἕως αὐτὸς ἀπολύσῃ τὸν ὄχλον.

MSS: Y

Mark 6:45 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q76f6rc3
Και ευθυς ηναγκασε τους μαθητας αυτου εμβηναι εις πλοιον και προαγειν εις το περαν προς βηθσαϊδαν . εως αυτος απολυει τον οχλον :

Mark 6:45 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]10rc2 (ΞΕ/Ϛ)
Και ευθεως ηνεγκασεν τους μαθητας αυτου εμβηναι εις το πλοιον και προαγειν εις το περαν προς βηδ·σαϊδαν· εως αυτος απολυση τον οχλον.

Mark 6:45 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)]28bc3 (ΚϚ)
Και ευθυς ηναγκασεν τους μαθητας αυτου εμβηναι εις το πλοιον και προαγειν εις το περαν προς βηθσαιδαν εως αυτος απολυει τον οχλον

Mark 6:45 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]306v/593
: Και ευθεως εξεγερθεις ηναγκασεν τους μαθητας αυτου· ενβηναι εις το πλοιον και προσαγειν αυτον εις το περαν προς βησσαϊδαν αυτος δε απολυει τον οχλον

Mark 6:45 [Lectionary ℓ339 (ii) (6th day/15th week) (Egerton MS 2163) (12th century)]75vc1-2
Τῶ καιρῶ ἐκείνω ἠνάγκασεν ἰς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγει- αὐτὸν εἰς τὸ πέραν πρὸς βηθσαϊδὰν ἕως αὐτὸς ἀπολύσει τὸν ὄχλον·

Critical Apparatus :

(1) ευθεως : A, D, E, G, K, Y, ℓ339 (i),
(2) ευθυς : א, B

(3) ηναγκασε : א, Y, ℓ339 (i),
(4) ηναγκασεν : B, E, G, K, ℓ339? (ii)
(5) ηνεγκασεν : A
(6) εξεγερθεις ηναγκασεν : D

(7) το πλοιον : A, B, D, E, G, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii)
(8) OMIT το : א

(9) προαγειν : א, A, B, E, G, K, Y
(10) προαγειν αυτον : D¹, ℓ339 (i), ℓ339 (ii)
(11) προσαγειν : D*

(12) βηθσαιδαν : א, B, E, G, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii), Majority
(13) βηδσαιδαν : A
(14) βησσαιδαν : D

(15) εως αυτος : א, A, B, E, G, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii)
(16) αυτος δε : D

(17) απολυση : A, E, G, Y
(18) απολυσει : K, ℓ339 (i), ℓ339 (ii)
(19) απολυει : א, B, D

 

 

ΙΖ : Περι του εν θαλασση περιπατου

Y

ΞΕ / Ϛ :

G (f82vc2), Y (f101r|201)

 

A Textual Commentary On Mark 6:45

 

 

 

This entry was posted in 02. Κατὰ Μᾶρκον. Bookmark the permalink.

Comments are closed.