Mark 9:12

Mark 9:12 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]150
Ὁ δὲ ἀποκριθεὶς, εἶπεν αὐτοῖς· Ἠλίας μὲν ἐλθὼν πρῶτον, ἀποκαθιστᾳ πάντα· καὶ πῶς γέγραπται ἐπὶ τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου, ἵνα πολλὰ πάθῃ, καὶ ἐξουδενώθη.

MSS: E, G, Ω (p212c2), ℓ339

Mark 9:12 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q76f7vc4
Ὁ δε εφη αυτοις ηλιας μεν ελθων πρωτον<ς> αποκατα<θι>στανι παντα ϗ πως γεγραπται επι τον υν του ανου ϊνα πολλα παθη και εξουθενωθη

Mark 9:12 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]12rc1
Ο δε αποκριθεις ειπεν αυτοις· ηλειας μεν ελθων πρωτον αποκαθιστανει παντα· καθως γεγραπται επι τον υν του ανου ϊνα πολλα παθη· και εξουδενωθη

Mark 9:12 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)]30bc3
Ο δε εφη αυτοις ηλειας μεν ελθων πρωτον αποκατιστανει παντα και πως γεγραπται επι τον υιον του ανθρωπου ϊνα πολλα παθη και εξουδενηθη

Mark 9:12 [Codex Ephraemi Syri Rescriptus (C04) (5th century)]67
Ο δε εφη αυτοις ηλιας μεν ελθων πρωτον αποκαταστησει παντα και πως γεγραπται επι τον υν του ανου ινα πολλα παθη και εξουδενωθη

Mark 9:12 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]315v|611
Ο δε αποκριθεις ειπεν αυτοις ει ηλειας ελθων πρωτος· αποκαταστανει παντα και πως γεγραπται επι τον ϋιον του ανθρωπου ϊνα πολλα παθη και εξουδενηθη

Critical Apparatus :

(1) αποκριθεις ειπεν : A, D, E, G, K, M, Y, Ω, 1, 1582, ℓ339, Majority, Vulgate (respondens ait)
(2) εφη : א, B, C, Peshitta (ܐܳܡܰܪ)

(3) ηλιας μεν : א, C, E, G, K, M, Y, Ω, ℓ339, Majority
(4) ηλειας μεν : A, B
(5) ει ηλειας : D
(6) ηλιας : 1, 1582,

(7) πρωτον : א*, A, B, C, E, G, K, M, Y, Ω, 1, 1582, ℓ339, Majority
(8) πρωτος : א¹, D

(9) αποκαθιστα : E, G, K, M, Y, Ω, ℓ339, Majority
(10) αποκαθιστανει : A, 1, 1582,
(11) αποκατιστανει : B
(12) αποκαταστανει : D
(13) αποκαταστανι : א*
(14) αποκαθιστανι : א¹
(15) αποκαταστησει : C

(16) και πως : א, B, C, D, E, G, Ω, 1, 1582, ℓ339, Majority
(17) καθως : A, K, M, Y

(18) εξουδενωθη : A, C, E, G, K, M, Y, Ω, ℓ339, Majority
(19) εξουθενωθη : א
(20) εξουδενηθη : B, D
(21) εξουθενηθη : 1, 1582

 

 

A Textual Commentary On Mark 9:12

 

 

 

 

 

This entry was posted in 02. Κατὰ Μᾶρκον. Bookmark the permalink.

Comments are closed.