John 20:19

John 20:19 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]387
Οὔσης οὖν ὀψίας τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ τῇ μιᾷ τῶν σαββάτων, καὶ τῶν θυρῶν κεκλεισμένων, ὅπου ἦσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς, καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον, καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν.

John 20:19 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q81f5vc3|ϲιγ/θ
Ουσης ουν οψιας τη ημερα εκεινη ┬<τη> μια σαββατων· και των θυρων κεκλισμενων οπου ησαν οι μαθηται ┬<συνηγμενοι> δια τον φοβον τω- ϊουδαιων· ηλθεν ο ΙC και εστη εις το μεσον και λεγει ┬<αυτοις>· ϊρηνη ϋμιν

John 20:19 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]

John 20:19 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)]75bc2| ΟϚ
ουσης ουν οψιας τη ημερα εκεινη τη μια σαββατων και των θυρων κεκλεισμενω- οπου ησαν οι μαθηται δια τον φοβον των ϊουδαιων ηλθεν ο ΙC και εστη εις το μεσον και λεγει αυτοις ειρηνη ϋμιν

John 20:19 [Codex Ephraemi Syri Rescriptus (C04) (5th century)]

John 20:19 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]

John 20:19 [Codex Basilensis A. N. III. 12 (E07) (8th century)]

John 20:19 [Codex Washingtonianus (W032) (5th century)]

John 20:19 [Codex Sangallensis 48 (Δ037) (9th century)]

John 20:19 [Lectionary ℓ339 (Κυριακη β’ του πασχα) ( Egerton MS 2163) (12th century)]6vc1-2
Οὖσης ὀψίας τῆ ἡμέρα ἐκείνη τῆ μιᾶ τῶν σαββάτων· καὶ τῶν θυρῶ- κεκλεισμένων ὅπου εἶσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν ἰουδαίων· ἦλθεν ὁ ἰς  καὶ ἔστι εἰς τὸ μέσον ϰ λέγει αὐτοῖς· εἰρήνη ὑμῖ-·

Critical Apparatus :

(1) τη μια : א1, B, ℓ1, ℓ339
(2) OMIT τη : א*

(3) των σαββατων : ℓ1, ℓ339
(4) OMIT των : א, B

(5) κεκλεισμενων : B, ℓ1, ℓ339
(6) κεκλισμενων : א

(7) ησαν : א, B, ℓ1, 
(8) εισαν : ℓ339

(9) συνηγμενοι : א1, ℓ1, ℓ339
(10) OMIT συνηγμενοι : א*, B

(11) εστη : א, B, ℓ1, 
(12) εστι : ℓ339

(13) λεγει αυτοις : א1, B, ℓ1, ℓ339
(14) OMIT αυτοις : א*

(15) ειρηνη : B, ℓ1, ℓ339
(16) ιρηνη : א

 

MSS:

(i) Οὖσης ὀψίας τῆ ἡμέρα : ℓ1, ℓ339

 

Early Church Fathers

 

 

A Textual Commentary On John 20:19

 

 

This entry was posted in 04. Κατὰ Ἰωάννην. Bookmark the permalink.

Comments are closed.