Mark 1:35

Mark 1:35 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]119
Καὶ πρωῒ ἔννυχον λίαν ἀναστὰς, ἐξῆλθε· καὶ ἀπῆλθεν εἰς ἔρημον τόπον, κἀκεῖ προσηύχετο.

MSS: Y

Mark 1:35 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q76f2vc4-3rc1
Και πρωϊ εννυχα λειαν αναστας εξηλθεν και απηλθεν εις ερημον τοπον κακι προσηϋχετο

Mark 1:35 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]6vc1 (ΙΖ/Η)
Και πρωϊ εννυχον λιαν αναστας εξηλθεν· και απηλθεν εις ερημον τοπον και εκει προσηυχετο·

Mark 1:35 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)] (24bc3) Ζ
Και πρωι εννυχα λειαν αναστας εξηλθεν εις ερημον τοπον κακει προσηυχετο

Mark 1:35 [Codex Ephraemi Syri Rescriptus (C04) (5th century)]54 (ΙΞ)
Και πρωι εννυχα λιαν αναστας· εξηλθεν και απηλθεν εις ερημον τοπον· κακει προσηυχετο·

Mark 1:35 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]287v/555(ΙΖ)
Και πρωι εννυχα λειαν εξηλθεν και απηλθεν εις τον ερημον τοπον και εκει προσηυξετο

Mark 1:35 [Lectionary ℓ339 (ii) (Σαββάτῳ β’ τῶν νηστειῶν) (Egerton MS 2163) (12th century)]148rc1
Τῶ καιρῶ ἐκείνω ἀπῆλθεν ὁ ἰς εἰς ἔρημον τόπον, κἀκεῖ προσηύχετο·

Critical Apparatus :

(1) εννυχον : A, E, G, K, M, Y, Ω, 700
(2) εννυχα : א, B, C, D, 1, 33, 1582, ℓ339 (i)

(3) λιαν : A, C, E, G, K, M, Y, Ω, 1, 33, 700, 1582,
(4) λειαν : א, B, D
(5) λια : ℓ339 (i)

(6) αναστας : א, A, B, C, E, G, K, M, Y, Ω, 1, 33, 700, 1582, ℓ339 (i)
(7) OMIT αναστας : D

(8) εξηλθε : Y, ℓ339 (i)
(9) εξηλθεν : א, A, B, C, D, E, G, K, M, Ω, 1, 33, 700, 1582,

(10) και απηλθεν : א, A, C, D, E, K¹, M, Y, 1, 33, 700, 1582, ℓ339 (i), ℓ339 (ii)?
(11) και απηλ : K*
(12) ADD ο ιησους : G, Ω,
(13) OMIT και απηλθεν : B

(14) ερημον : א, A, B, C, E, G, K, M, Y, Ω, 1, 33, 700, 1582, ℓ339 (i), ℓ339 (ii)
(15) τον ερημον : D

(16) κακει : B, C, E, G, K, M, Y, Ω, 1, 33?, 700, 1582, ℓ339 (i), ℓ339 (ii)
(17) κακι : א
(18) και εκει : A, D

 

 

MSS:

(i} 33 (f114v) : lacuna = τοπον [….. …..]ύχετο

 

ΙΖ / Η :

G (f67v), M (f93rc1), Y (f84r|167), Ω (p167-168), 700 (f94v)

 

 

A Textual Commentary On Mark 1:35

 

 

 

 

 

This entry was posted in 02. Κατὰ Μᾶρκον. Bookmark the permalink.

Comments are closed.