Mark 1:45

Mark 1:45 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]119-120
Ὁ δὲ ἐξελθὼν ἤρξατο κηρύσσειν πολλὰ, καὶ διαφημίζειν τὸν λόγον, ὥστε μηκέτι αὐτὸν δύνασθαι φανερῶς εἰς πόλιν εἰσελθεῖν· ἀλλ’ ἔξω ἐν ἐρήμοις τόποις ἦν, καὶ ἤρχοντο πρὸς αὐτὸν πανταχόθεν.

Mark 1:45 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q76f3rc2
Ο δε εξελθων ηρξατο κηρυσσιν πολλα και διαφημιζιν τον λογον ωστε μηκετι δυνασθ/ε/<αι> αυτον εις πολιν φανερως εισελθιν αλλ εξω επ ερημοις τοποις ην και ηρχοντο προς αυτον παντοθεν

Mark 1:45 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]6vc1-2 (ιθ/ι)
Ο δε εξελθων ηρξατο κηρυσσειν πολλα· και διαφημιζειν τον λογον· ωστε μηκετι αυτον δυνασθαι φανερως εις πολιν εισελθειν αλλα εξω εν ερημοις τοποις ην· και ηρχοντο προς αυτον παντοθεν.

Mark 1:45 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)] 25a c1
Ο δε εξελθων ηρξατο κηρυσσειν πολλα και διαφημιζειν τον λογον ωστε μηκετι αυτον δυνασθαι φανερως εις πολιν εισελθειν αλλ εξω επ ερημοις τοποις και ηρχοντο προς αυτον παντοθεν

Mark 1:45 [Codex Ephraemi Syri Rescriptus (C04) (5th century)]54 (ιθ)
Ο δε εξελθων ηρξατο κηρυσσειν πολλα και διαφημιζειν τον λο… ωστε μηκετι αυτον δυνασθαι εις πολιν φανερως εισελθειν· αλλα εξω ενν ερημοις τοποις ην· και ηρχοντο προς αυτον παντοθεν·

Mark 1:45 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]288v/557(ιθ)
: Ο δε εξελθων ηρξατο κηρυσσειν και διαφημειζειν τον λογον ωστε μηκετι δυνασθαι φανερως εισελθειν εις πολιν αλλα εξω εν ερημοις τοποις ην και ηρχοντο προς αυτον παντοθεν :

Critical Apparatus :

(1) κηρυσσειν : A, B, D
(2) κηρυσσιν : א

(3) διαφημιζειν : A, B
(4) διαφημειζειν : D
(5) διαφημιζιν : א

(6) μηκετι αυτον : א, A, B, C
(7) Omit αυτον : D

(8) δυνασθαι : א1, A, B, D
(9) δυνασθε : א*

(10) φανερως εις πολιν εισελθειν : א, A, B
(11) εις πολιν φανερως εισελθειν : C
(12) φανερως εισελθειν εις πολιν : D

(13) αλλ : א, B
(14) αλλα : A, C, D

(15) εν : A, D
(16) επ : א, B
(17) ενν : C

(18) ην : א, A, C, D
(19) Omit ην : B

(20) πανταχοθεν :
(21) παντοθεν : א, A, B, C, D

Early Church Fathers

A Textual Commentary On Mark 1:45

This entry was posted in 02. Κατὰ Μᾶρκον. Bookmark the permalink.

Comments are closed.