Mark 13:15

Mark 13:15 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]170
Ὁ δὲ ἐπὶ τοῦ δώματος, μὴ καταβάτω εἰς τὴν οἰκίαν, μηδὲ εἰσελθέτω ἆραί τι ἐκ τῆς οἰκίας αὐτοῦ.

MSS: E, G, S (f107rc1-2), Y, Ω (p239c1), 1, 7 (f90v), 8 (f97vc1), 9 (f120r), 22 (f98v), 438 (f194r-v), 439 (f98v-99r), 1582 (f122v), ℓ339 (f129rc2-vc1)

Mark 13:15 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q77f2vc3
Ο δε επι του δωματος μη καταβατω μηδε εισελθατω αραι τι εκ της οικιας αυτου ·

Mark 13:15 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]15vc1
Ο δε επι του δωματος μη καταβατω εις την οικιαν μηδε εισελθατω αραι τι εκ της οικιας αυτου·

Mark 13:15 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)]34ac3
Ο επι του δωματος μη καταβατω μηδε εισελθετω τι αραι εκ της οικιας αυτου

Mark 13:15 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]333v|647
Και ο επι του δωματος μη καταβατω εις την οικειαν μηδε εισελθατω αραι τι· εκ της οικιας αυτου

Critical Apparatus :

(1) ο δε :  א, A, E, G, K, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 892, 1582, ℓ339, Majority
(2) και ο : D, 700
(3) OMIT δε : B, F,

(4) καταβατω : א, A, B, D, E, F, G, K, L, S, W, Y, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 700, 892, 1582, ℓ339, Majority
(5) καταβητω : Δ
(6) καταβαινετω : M

(7) εις την οικιαν : A, E, F, G, K, M, S, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 700, 1582, ℓ339, Majority
(8) εις την οικειαν : D, W
(9) OMIT εις την οικιαν : א, B, L, 892

(10) εισελθετω : B, E, F, G, K, M, S, W, Y, Ω, 1, 7, 8, 9, 22, 438, 439, 700, 892, 1582, ℓ339, Majority
(11) εισελθατω : א, A, D, L, Δ, 13

(12) αραι τι : א, A, D, E, F, G, M, S, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 700, 1582, ℓ339, Majority
(13) τι αραι : B, K, L?, 892
(14) αρε : W

(15) οικιας : א, A, B, D, E, F, G, K, L, M, S, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 700, 892, 1582, ℓ339, Majority
(16) οικειας : W

(17) αυτου : א, A, B, D, E, F, G, K, L, M, S, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 700, 892, 1582, ℓ339, Majority
(18) ADD τι : W

 

 

ΡΜΓ :

K (f119r)

 

 

A Textual Commentary On Mark 13:15

 

 

 

 

 

 

This entry was posted in 02. Κατὰ Μᾶρκον. Bookmark the permalink.

Comments are closed.