Mark 3:29 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]126
Ὃς δ’ ἂν βλασφημήσῃ εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον, οὐκ ἔχει ἄφεσιν εἰς τὸν αἰῶνα, ἀλλ’ ἔνοχός ἐστιν αἰωνίου κρίσεως.
MSS: E, F (f79rc1), G (f72vc1-2), K, M, S (f85vc1), Y, 7, 8 (f77rc1), 9, 438 (f147r-v), 439, 652 (f113v), 901 (f58r), 1701 (f76r), ℓ339 (f68rc1)
Mark 3:29 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q76f4rc2
Ος δ αν βλασφημηση εις το πνα το αγιον ουκ εχι αφεσιν εις τον αιωνα αλλα ενοχος εσται αιωνιου αμαρτηματος
Mark 3:29 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]7vc2
Ος δ αν βλασϕημηση εις το πνα το αγιον ουκ εχει αφεσιν εις τον αιωνα αλλα ενοχος εστιν αιωνιου κρισεως
Mark 3:29 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)]26ac2
Ος δ αν βλασφημηση εις το πνευμα το αγιον ουκ εχει αφεσιν εις τον αιωνα αλλα ενοχος εστιν αιωνιου αμαρτηματος
Mark 3:29 [Codex Ephraemi Syri Rescriptus (C04) (5th century)]57-58
ος δ αν βλασφημηση εις το πνα το αγιον ουκ εχει αφεσιν εις τον αιωνα αλλ ενοχος εστιν αιωνιου κρισεως·
Mark 3:29 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]293v|567
Ος αν δε τις βλασφημηση το πνα το αγιον ουκ εχει αφεσιν αλλα ενο<χο>ς εσται· αιωνιου αμαρτιας
Critical Apparatus :
(1) δ αν : א, A, B, C, E, F, G, K, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 901, 1582, 1701, ℓ339,
(2) αν δε τις : D
(3) βλασφημηση : א, A, B, C, D, E, F, G, K, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 901, 1582, 1701,
(4) βλασφημησει : 13
(5) εις (i) : א, A, B, C, E, F, G, K, L, M, S, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 901, 1582, 1701,
(6) OMIT εις : D, W
(7) εχει : A, B, C, D, E, F, G, K, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 901, 1582, 1701, ℓ339,
(8) εχι : א
(9) εις τον αιωνα : א, A, B, C, E, F, G, K, M, S, Y, Δ, Ω, 7, 8, 9, 13, 33,, 438, 439, 652, 892, 901, 1582c, 1701, ℓ339,
(10) ει τον αιωνα : L
(11) OMIT εις τον αιωνα : D, W, 1, 22, 700, 1582*
(12) αλλ : C, E, F, G, K, M, S, Y, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 901, 1582, 1701, ℓ339,
(13) αλλα : א, A, B, D, L, W, Δ
(14) ενοχος : א, A, B, C, D¹, E, F, G, K, L, M, S, W, Y, Δ, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 33, 438, 439, 652, 700, 892, 901, 1582, 1701, ℓ339,
(15) ενος : D*
(16) εστιν : A, B, C, E, F, G, K, M, S, W, Y, Ω, 1, 7, 8, 9, 13, 22, 438, 439, 652, 700, 901, 1582, 1701, ℓ339,
(17) εσται : א, D, L, Δ, 33, 892
(18) κρισεως : A, C, E, F, G, K, M, S, Y, Ω, 1, 7, 8, 9, 22, 438, 439, 652, 700, 892mg, 901, 1582, 1701, ℓ339, Majority, Peshitta (ܠܕ݂ܺܝܢܳܐ)
(19) αμαρτηματος : א, B, L, Δ, 33, 892*
(20) αμαρτιας : D, W, 13, Vetus Latina (delicti), Vulgate? (delicti)
A Textual Commentary On Mark 3:29
(a) Mar. iii. 29. Common text, αἰωνίου κρίσεως. Vulg. has, however, reus erit æterni DELICTI ;” so too the Old Latin, the Memph., Goth., Arm. ; and this is the reading of Cyprian, Augustine, and Athanasius. Corresponding with this B L, Δ, 33 (and one other MS.), read αἰωνίου ἁμαρτήματος, and C* (ut videtur), D, 69 (and two others), have αἰωνίου ἁμαρτίας, a perfectly cognate reading.
(S. P. Tregelles, An Account of the Printed Text of the Greek New Testament, pp. 141-142)