Mark 10:25

Mark 10:25 [Textus Receptus (Elzevir) (1624)]157
Εὐκοπώτερόν ἐστι κάμηλον διὰ τῆς τρυμαλιᾶς τῆς ῥαφίδος διελθεῖν ἢ πλούσιον εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν.

*   διελθεῖν | TR Stephanus εἰσελθεῖν

Mark 10:25 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]q76f8vc4
Ευκοπωτερον εστιν καμηλον δια τρη<υ>ματο<λια>ς ραφιδος εισελθειν η πλουσιον εις την βασιλιαν του ΘΥ εισελθιν

Mark 10:25 [Codex Alexandrinus (A02) (5th century)]13rc2
Ευκοπωτερον δε εστι- καμηλον δια τρυμαλιας ραφιδος εισελθειν· η πλουσιον εις την βασιλειαν του ΘΥ εισελθειν·

Mark 10:25 [Codex Vaticanus Gr. 1209 (B03) (4th century)]32ac1
Ευκοπωτερον εστιν καμηλον δια της τρυμαλιας της ραφιδος διελθειν η πλουσιον εις την βασιλειαν του ΘΥ εισελθειν

Mark 10:25 [Codex Ephraemi Syri Rescriptus (C04) (5th century)]71
ευκοπωτερον εστιν καμηλον δια τρυμαλιας ραφιδος διελθειν η πλουσιον εις την βασιλειαν του ΘΥ εισελθειν·

Mark 10:24 [Codex Bezae Cantabrigiensis (D05) (5th century)]321v/623
τ ειον καμηλος δια τρυμαλιδος ραφιδος· διελευσεται η πλουσιος εις την βασιλειαν του ΘΥ

* Mk 10:25 = Mk 10:24 in Codex Bezae

Critical Apparatus :

(1) εστι : Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii), Majority
(2) εστιν : א, B, C, E, G, K
(3) δε εστιν : A
(4) γαρ εστιν :

(5) καμηλον : א, A, B, C, E, G, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii), Majority
(6) καμηλος : D

(7) της τρυμαλιας : B, E, G, Majority
(8) τρυμαλιας : א¹, A, C, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii),
(9) τρηματος : א*
(10) τρυμαλιδος : D

(11) της ραφιδος : B, E, Majority
(12) OMIT της : א, A, C, D, G, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii),

(13) διελθειν : B, C, K, Y, Elzevir
(14) εισελθειν : א, A, E, G, ℓ339 (i), ℓ339 (ii), Majority, Stephanus
(15) διελευσεται : D

(16) πλουσιον : א, A, B, C, E, G, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii), Majority
(17) πλουσιος : D

(18) την βασιλειαν : A, B, C, D, E, G, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii), Majority
(19) την βασιλιαν : א
(20) OMIT την : K

(21) εισελθειν : A, B, C, E, G, K, Y, ℓ339 (i), ℓ339 (ii), Majority
(22) εισελθιν : א
(23) OMIT εισελθειν : D

 

 

 

A Textual Commentary On Mark 10:25

 

 

 

This entry was posted in 02. Κατὰ Μᾶρκον. Bookmark the permalink.

Comments are closed.